تمرینات کاهش افسردگی دوران بارداری
- بهداشت وسلامت, سلامت روان

تمرینات کاهش افسردگی دوران بارداری

تمرینات کاهش افسردگی دوران بارداری

تمرینات کاهش افسردگی دوران بارداری

 

 

زنان در هنگام بارداری به افسردگی دچار می شوند و از لحاظ ذهنی با اختلالاتی مواجه می شوند که بهترین راهکار برای کنترل و بهبود افسردگی فعالیت جسمی و ورزش کردن می باشد.

به گزارش روزپلاس؛زنان معمولا بعد از گذراندن دوران بارداری و وضع حمل دچار افسردگی می‌شوند. بررسی‌های اخیر نشان داده است که ورزش هوازی می‌تواند با این نوع افسردگی مقابله کند.

البته بررسی‌ها نشان داده است که هر گونه فعالیت فیزیکی می‌تواند به نوعی از ابتلای زنان باردار به افسردگی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:   علت دردهای قاعدگی بعد از روز سوم

نتایج این بررسی‌ها در مجله انگلیسی “تمرین” منتشر شده است. مطالعات اخیر نشان داده است که ورزش چه به صورت گروهی و چه به صورت فردی کاهش دهنده افسردگی است.

مدیر این تحقیقات در این رابطه می‌گوید: معمولا به زنان باردار توصیه می‌شود که با روان درمانی و داروهای ضد افسردگی به مقابله با افسردگی بروند اما ورزش کردن نیز می‌تواند مفید باشد. ممکن است افراد دسترسی به روان درمانی نداشته باشند. ورزش کم هزینه و قابل دسترس است.

بسیاری از مادران تصور می‌کنند که اگر درباره افسردگی خود صحبت کنند قضاوت می‌شوند و جرات صحبت در این باره را ندارند. با این وجود این افراد باید افسردگی را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید:   زیبایی چهره، مو و اندام با زنجبیل

ایسنا

تمرینات کاهش افسردگی دوران بارداری

 

گردآوری: مجله تفریحی سرگرمی اکسیرفان

کانال تلگرام: https://t.me/xsir18

 

 

 

نوشته شده توسط اکسیرفان

نوشته شده توسط اکسیرفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *